Havale / EFT %5 indirim!
400 TL Üzeri Ücretsiz Kargo!
Havale / EFT %5 indirim!
400 TL Üzeri Ücretsiz Kargo!

İPTAL VE İADE POLİTİKASI


1. Sipariş İptali
Müşteri, siparişini üretim veya kargo süreci başlamadan önce iptal etme hakkına sahiptir. Siparişin iptali için [email protected] adresine e-posta yoluyla talep iletilmesi gerekmektedir. Üretimi başlamış veya kargoya verilmiş siparişlerin iptali mümkün değildir.
2. Cayma Hakkı ve İade Süresi
Mesafeli satış kapsamında, müşteri, ürünü teslim aldığı tarihten itibaren 14 (ondört) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin cayma hakkına sahiptir.
Cayma hakkının kullanılması için bu süre içinde [email protected] adresine yazılı olarak bildirimde bulunulması gerekir.
3. İade Şartları
Cayma hakkının kullanılması halinde, aşağıdaki şartların sağlanması gerekmektedir:
Ürün kullanılmamış, yeniden satışa uygun durumda ve orijinal ambalajında olmalıdır.
İade edilecek ürün ile birlikte fatura ve varsa hediye/promosyon ürünleri eksiksiz şekilde gönderilmelidir.
Ürün satıcının belirttiği kargo firması ile gönderilmelidir. Aksi halde oluşabilecek hasar ve kayıplardan müşteri sorumlu olur.
İade kargo ücreti, ürün ayıplı değilse müşteri tarafından karşılanır.
4. Cayma Hakkının Geçerli Olmadığı Haller
Aşağıdaki ürün ve hizmetlerde cayma hakkı kullanılamaz:
Müşterinin istekleri doğrultusunda özel olarak üretilen veya kişiselleştirilen ürünler
Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek ürünler
Ambalajı açılmış hijyenik ürünler
Teslimden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler
5. İade Süreci
Müşteriden iade için gönderilen ürün, satıcı tarafından teslim alındıktan sonra en geç 5 (beş) iş günü içinde kontrol edilerek iade koşullarına uygunluğu değerlendirilir.
İade şartlarına uygun bulunan siparişlerde, ürün bedeli, cayma bildiriminin satıcıya ulaştığı tarihten itibaren en geç 14 (ondört) gün içinde, müşterinin ödeme yaptığı yöntem ile iade edilir.
6. Ürün Ayıplıysa
Ürün, üretimden kaynaklı kusurlu, kırık, eksik veya hatalı gönderilmişse, müşteri teslim tarihinden itibaren 14 gün içinde satıcıya bildirimde bulunarak ücretsiz değişim veya bedel iadesi talep edebilir. Bu durumda tüm kargo masrafları satıcı tarafından karşılanır.